Bremen day 1 and 2

Day 1

Am ajuns bine in Bremen, dupa ce am schimbat vreo 3 trenuri. Am facut manevra asta pentru ca am platit mai putin pentru biletul asta. O calatorie directa cu trenul de la Dortmund la Bremen costa 45 de euro de persoana, si asa am platit 42 de euro pentru 2 persoane. Am ajuns pe la 2 fara 20 in Bremen, ora lor, 3 si 20 ora Romaniei.

Stam la etajul 3 intr-un hostel dragut, curat, in centrul orasului. Am reusit sa mancam si noi niste nuggets cu cartofi prajiti, la standul unui indian din Kaufland.. ce inseamna globalizarea.

Day 2

Am luat micul dejun, coissants si lapte cu cacao. Apoi am stat si am analizat ofertele de chirie.Unele sunt chiar aproape de universitate, si au un pret avantajos.
Maine mergem la micul dejun oficial al universitatii si apoi incepe cursul de limba. Gradul A1.1, adica pentru cei care stiu absolut nimic.

Am mancat un sandvis cu peste, foarte bun. Si apoi o clatita. Yum
Am stat pe malul Weser-ului, asa se numeste fluviul care trece prin centrul Bremen-ului, si am urmarit concursul de canoe, cred ca era sarbatoare. Multa lume, multe choscuri cu sandwich-uri si bere la draft Becks, apoi in centrul vechi la plimbare. E foarte frumos orasul, cu strazi frumoase, curate, pline de magazine, si un mall mare. Am intrat in Catedrala Sf Petru si am asistat la o slujba pentru comunitatea internationala, care era pe sfarsite. Superba biserica. Si slujba. Oameni frumosi cantau si erau veseli. Halellujah heart

E frig, am mai zis asta, dar e friiiig :-s Aveam paltonasul pe mine si tot imi era rece. Mai dureaza pana ma obisnuiesc cu frigul.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

