Hamburg

Stiu ca greu ca ma urnesc din loc, dar si cand o fac..

Am vizitat Hamburgul, al doilea oras din Germania ca marime, primul fiind evident Berlinul. Desi imi promisesem ca nu voi calca in Germania vreodata, uite ca am ajuns sa studiez aici. Funny, huh?

Al doilea oras, dar cel mai mare port la Germaniei. Hamburg este numele unuia dintre cele 16 landuri nemtesti, ca teritoriu este identic cu orasul, si al saptelea oras din Uniunea Europeana ca numar de locuitori.

Este foarte frumos orasul, cu multe catedrale si cladiri istorice. Am reusit in prima zi sa vizitez doar o mica parte din el, cladirea Primariei, centrul vechi si am bifat si o plimbare de-a lungul Elbei. I really enjoyed it, pana cand frigul mi-a invinetit mainile si a trebuit sa ma retrag intr-un locusor mai calduros.

In cele inca 4 luni in care le voi petrece in Nord Deutchland voi vizita frecvent Hamburgul,asa ca acest post este abia prima parte a povestii.

ImagineImagineImagineImagine

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „Hamburg

  1. vali

    Ai deschis perspectiva unei vizite probabile in acest oras atragator!Multumesc!Ce ar fi inima unui geograf fara imboldul calatoriei?

Lasă un răspuns

