Londra

Hey guys. Am lipsit de pe blog, stiu. Sa n-aruncati cu rosii si oua in mine va rog. Mi-a lipsit inspiratia. Living in Germany s-a dovedit a fi mai greu decat ma asteptam.

So, anul trecut in decembrie plecam spre Londra. Oh… minunata Londra. I had so much fun. Am iubit fiecare secunda cat am fost acolo, mai exact 2 saptamani. Prea putin pentru un oras atat de frumos. 

Sa o luam de inceput. Primul topic de pe lista este compania aeriana low-cost Ryan Air. E ok sa zbori cu ei daca esti mai short on cash. Daca nu esti, then don’t. Am fost putin dezamagita de comportamentul insotitorilor de bord. Costume ieftine, fete plictisite de parca ar fi avut un job zilnic de la 8:00 la 17:00 si publicitate multa la tot felul de chestii inutile. Ce-i drept n-am avut intarziere. Insa inainte sa treci de verificarea bagajelor vedeai oameni imbracati cu 5 pulovere pe sub geaca groasa. Minunat.

Ajunsa in la destinatie am fost intampinata de vremea tipic englezeasca. Ploua evident. Poetic. Dupa un drum de 2 ore cu toate mijloacele de transport am ajuns in sfarsit la destinatie, locul care m-a primit pentru 15 zile. Ma, mare-i Londra. 

Sightseeing. Eram ca un copil caruia i-ai dat bombonele sa ii ungi ochii umezi. Paseam de parca as fi vrut ca urmele pasilor mei sa ramana imprimati in Trafalgar Square si fotografiam mintal fiecare tablou din National Gallery. I loved it! Partea buna a fost cand am ajuns la Big-Ben. As fi putut sa stau sa ma holbez o zi intreaga la el si nu mi-ar fi ajuns, din pacate timpul era scurt si itinerariul lung. Ajunsa la Tower Bridge eram mai atenta la noile cladiri in constructie si la fatada in plina schimbare a sky-line-ului Londrei. 

Shardul inca in constructie, este cea mai inalta cladire din Europa, dar din pacate nu am reusit sa ajung la top floor pentru ca se va deschide publicului abia in februarie anul acesta.

Oh.. Daca ar fi sa locuiesc oriunde in afara Romaniei, m-as muta in Londra.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

