Hometown

Locuiesc in Bremen de 4 luni. So far, so gut. Nicht so gut de fapt. Imi place mult orasul, are un centru istoric foarte frumos, deasemenea shopping streets, cafenele, butiques and stuff. E frumos sa il vizitezi, mai putin sa locuiesti aici.

Universitatea e in regula, se putea si mai bine, insa in domeniul geografiei nu au inca multe cursuri pentru studenti internationali. Merg la cursuri in limba germana in conditiile in care in prima saptamana de cand ajunsesem in Germania stiam doar danke si bitte schon.

Funny story today. Am avut un seminar despre geografie regionala. Initial profesorul ne dadu ca tema o scurta prezentare despre un quarter al Bremen-ului. Insa pe parcurs ne-a spus ca putem sa facem despre orice alt cartier din tarile natale. Well, toti studentii au venit cu prezentari, evident, despre orasele in care studiaza/traiesc acasa. Toate bune si frumoase pana in momentul prezentarilor. Profesorul mai ca avea putin si adormea. Eu initial am decis sa fac prezentarea despre un cartier din Bremen. Pe parcurs mi-am schimbat parerea vazand ca toti studenti si-au ales orase de prezentat si nu cartiere. Dupa primul seminar de prezentari, m-am razgandit, si am mers pe ideea initiala. Nu numai ca nu am dat gres, dar profesorul chiar a avut intrebari si a dat mai multe explicatii pe baza informatiilor prezentate de mine. Abia cand a auzit despre un oras din tara lui natala a incetat sa mai fie apatic si a inceput sa devina mai interesat.

Oriunde ai fi in lume, chiar si acasa, tot tresari cand auzi despre locurile unde ai copilarit/studiat/locuit, e firesc. Normal pentru profesorul nostru ar fi fost sa arate putin mai mult interes pentru ce au avut studentii lui de spus.

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „Hometown

  1. Welcome back baby:*:*:*:*

Lasă un răspuns

