Panic attack

Anul 3 de facultate e putin scary. Mai ales cand te intorci dintr-o „vacanta” de un semestru inapoi la facultate.

Cand am revenit in Iasi, acum 3 luni deja, nu stiam cum sa fac sa plec cat mai rapid. Tot ce vedeam era saracie, infrastructura jalnica, si oameni saraci cu duhul . Dar, din fericire, am inceput al doilea semestru, iar getting to know the new teachers mi-a cam distras atentia de la celelalte probleme.

The part that sucks e ca trebuie, chiar TREBUIE sa incep sa imi scriu licenta, iar eu nu am inspiratie deloc 😦 !! E cald afara, vreme minunata, numai buna pentru a scrie cu spor. Good luck to me.

Random thought of the day: Karma is a bitch!

5302_551653971523655_231526872_n_large

a682e61cc6e0ad78400bcb4feb65153b_large

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

